1402-12-21 08:19
177
0
89125
با راه‌اندازی پویش «نه به چهارشنبه‌سوزی خطرناک»؛

مردم با شعار «گرگان، شهر ایمن» به استقبال چهارشنبه‌سوری می‌روند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از آمادگی کامل برای مدیریت حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: مردم با شعار «گرگان، شهر ایمن» به استقبال چهارشنبه‌سوری می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، احمد سالاری با اشاره به اینکه جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی در خصوص پیشگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با حضور دستگاه‌های مرتبط خدمات رسان و واحدهای عملیاتی شهرداری در محل دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شده است، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سنوات گذشته تمهیدات لازم برای آمادگی در برابر حوادث احتمالی به کلیه واحدهای عملیاتی ابلاغ شد.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با هدف آموزش و ارتقاء سطح ایمنی شهروندان و دانش‌آموزان با شعار گرگان، شهر ایمن، راه‌اندازی اتوبوس ایمنی و نشاط و پویش نه به چهارشنبه‌سوزی خطرناک را در راستای شعار کشوری «چهارشنبه‌سوری ایمن در کنار خانواده» اقدام کرده است و تلاش شده از نقش پررنگ خانواده جهت مدیریت ایام پایانی سال بهره لازم برده شود.

سالاری همچنین گفت: کلیه همکاران عملیاتی اعم از نواحی خدمات شهری و پیمانکاران خدمات شهری و فضای سبز از ساعت ۱۸ مورخ ۲۲ اسفند تا ساعت ۱ بامداد روز چهارشنبه در آماده باش کامل خواهند بود.

در این جلسه نمایندگان، انتظامی، پلیس راهور، هلال‌احمر و اورژانس و مرکز بهداشت نیز از آماده‌باش دستگاه‌های متبوع خود خبر دادند.

گفتنی است، ۱۲ تانکرهای آبرسان در مکان‌های از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند تا خدمات رسانی در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.